حجاب... ملـــــــکوت
نویسنده : AMIN - ساعت 1:4 روز یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:حجاب,

 

 

چادری را که بــا هزار خون دل خاکی، ولی با بـــوی یاس ... ازکوچه ی بنی هاشم یادگاری برداشتیم نمی توانم بگذارم به سادگی آن را بـــاد ببرد!

آن هم چه بادی!.. هوفه ی خالی!.. بی عطـــر وبویی از زیبـــاتــــرین گلستان های معنا.

چادرِ من میـــــراث خون دل های خیمـــه نشینـــان ظُهرعاشوراست چادر سرکردنم به همین سادگی انتقام کربلاست...

حجاب سکوی پــــروازِ زن به سمت آسمان است ... افسوس که بـــرخی، به زمین عـــادت کرده اند ... چادر مُـــزاحم من نیست!....

 دست و پــــایــم را نمی گیرد ... مــــادرانم به من آموختنــد چــــادر سر کردن بلـــدی نمی خواهد عشق می خواهد..



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت12:10---16 اسفند 1392
سلام دادا

یه غزلی گفتم در مدح حضرت زهرا(س)

تقریبا اولین شعرییه که گفتم

بیا بخونش و انتقادی نظری چیزی داری بگو ممنون میشم

اینم آدرسش

http://majnounolhosein.mihanblog.com/post/110
پاسخ: سلام سالار خوندم .افــــــــــــــرین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: